var är vintern?

Regn, regn och åter regn. Det är så mörkt och trisst att det kliar i fingrarna att plocka fram julen bara för att få ett ljus i mörkret... Ska dock försöka hålla mig åtminstone till slutet på nästa vecka.

Idag har dagen bestått av huvudvärk och plugg. Har skickat in alla uppgifter, imorgon skriver jag ett halvt prov och på fredag ett helt sen är första kursen klar! Jobb på torsdag och fredag samt söndag håller mig sysselsatt. Sen tar vi itu med psykologikursen på måndag...

På torsdag är sista dagen för att skicka in bild för att vara med i vk:s Luciabilaga så ikväll när barnen var på humör passade vi på att ta ett foto. Samma sak i år, omöjligt att få ett bra kort på båda två tillsammans men jag valde tillslut ett kort där båda åtminstone tittar mot kameran. 

En liten sneakpeak på en av bilderna jag inte valde 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0