Nöjd, shoppaholic och förväntan

Känner mig ganska nöjd med mig själv ikväll. Har nu pluggat undan såpass att jag nästa vecka bara behöver skriva 1,5 prov och sen är första kursen på Usk-utbildningen klar. Till detta hör även att jag jobbat alla kvällar denna vecka. Imorgon är det föreläsningar och praktiska övningar på skolan hela långa dagen men sen...

...då tar vi helg! Eller ja, jag har ju lite skrivning på datorn kvar.
På fredag kommer mor och far och är med vildingarna medans jag och Fredrik ska på långväga äventyr med hotellövernattning. Vi ska ända till Umeå centrum på shopping och middag innan vi checkar in på hotell. Har varit så trött i veckan så det känts som jag skulle kunna sova en hel vecka i sträck. Fatta vad jag ser fram emot att få SOVA! En hel natt utan att någon skriker "mamma, jag vill ha välling" kl 06.00 en lördag morgon.

På tal om shopping. Usch vad jag har spenderat slantar på sistone. Har hämtat 5 paket på Ica senaste dagarna. Julklappar till barnen, en förstor vinteroverall till Fanny, julbelysning och en hylla från Ikea... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0