Energi, jävulskap och ingen bebis

Håller på att bli tokig på mina barn, framförallt den yngre. Han är överallt, på fönsterbrädor, i lådor, skåp. Stänger av Tv:n, river ner allt han kommer åt, gräver i blomkrukor. Är vi ute så "rymmer" han ungefär 7 gånger i minuten.. m.m
Fanny har som alltid väldans dåligt tålamod och går det inte som hon tänkt sig på en gång resulterar detta i ett vredesutbrott. I övrigt är hon väldigt lättsam just nu, förutom att hon har lite svårt att låta bli sin lillebror.

Tur jag vet att dottern också hade en period där hon inte kunde låta bli något så än finns det hopp om framtiden.

Full fart på Oscar alltså, från 5 på morgonen till 8 på kvällen med en liten powernap på förmiddagen. Tänk om man fick prova på en dag med hälften av den energin han har. jösses!

Vi får väl se om det blir någon ändring på det, nu när min bebis blivit stor och börjar på dagis på måndag. shit vad tiden går fort!

Hursomhelst så även om det just nu är väldigt livat så får man ju en hel del skratt och goa kramar av småtrollen. Vad gjorde jag på dagarna innan de kom till världen?












Kommentarer
Postat av: Carola

Fantastiskt söta små energiknippen ni har <3

2014-05-03 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0