Bättre, sämre och en massa bus

Vet inte om Oscars mediciner hjälpt eller om hans förkylning bara blivit bättre. Vilket som så är han nu mycket piggare iaf och betydligt mycket mindre snor! Hoppas det håller i sig, är måttligt less alla sjukdomar!
Är bara pappan i familjen som aldrig blir kvitt utan verkar bli sämre istället.



I övrigt känns det som vi gått i ide förutom korta avbrott. Förra helgen var mina föräldrar på besök och igår fick jag finfrämnen i form av Anna x2.
Vi har roat oss mestadels inomhus när det bara är slask ute. Busat en hel del och mammahjärtat smälter dagligen när de små verkligen börjat leka och roa varandra.



Fanny som blev hemma i nästan 2,5 veckor var nu överlycklig att komma tillbaka till dagis. Såpass att hon inte velat följa med hem när jag hämtat henne.
Funderar på att lämna hemmets trygga vrå imorgon och fara en sväng på busplaneten (om jag törs utsätta oss för bakterierna:-))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0