Sol och värme

Oh yes, idag har det varit sommarvärme på riktigt. Nästan äckligt varmt.
Vi började dagen med sedvanliga morgonbestyr, lämning på dagis och sen bråttom hem innan 7 mammor med lika många små barn kom på fika.
Efter att även lunch var intagen tillsammans med mina barns kusiners mamma så promenerade vi till Solen med våra åsnor. Vi hämtade upp våra döttrar för att fortsätta hem till kusinerna.

Eftermiddagshäng i solen på altanen innan vi promenerade hem i värmen.
Snabb middag och när pyjamasarna var på plats så åkte ungarna ner i vagnen igen. Ut på promenad.

Fanny somnade gott och var bara att bära i säng när vi kom hem. Oscar däremot ville inte alls somna. Han bara skrattade åt mig när jag förklarade att det är kväll nu och dags att slå igen de blå.

Tillslut så, fortfarande i min famn pga mysfaktorn, somnade han.

Nu hejar vi på Sverige i hockey vm...





"sluta ta kort på mig, jag tänker inte le... Bäst att dra filten över huvudet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0