May. 12, 2013

I helgen har Fanny varit hos farmor och farfar. Konstigt att en sån liten människa kan göra så stor skillnad på ljudnivån. Tyst och lugnt har det varit. Lillebror har skött sig exemplariskt hela helgen så jag har passat på att göra lite sysslor här hemma, sånt som blir bäst när min lilla hjälpreda inte är med.
Rengöra ugnen, städa badrummet, stryka gardiner osv.

Igår kväll när Oscar fått pyjamasen på så bäddade vi ner han i vagnen och gick till André och Vanessa för lite festligheter. Mycket trevligt men det blev sent, jag gick hem vid 02.30.
O sov hela tiden med undantag för ett mål mat. Sedan åt han en gång till mot morgonsidan. När jag klev upp vid 10 så snarkade han fortfarande och fortsatte med det till 11.30!! Tack underbara barn för två sovmornar på samma helg.

Fanny kom hem sovandes på eftermiddagen och hon fick sova klart ute i vagnen. Vad gör det att det blev sent och länge då var hon ju på kanonbra humör sen när hon vaknade och vi fick ren kvalitetstid tillsammans efter en helg ifrån varandra.
Efter ett bad, mys och en massa bus somnade hon inte förrän jättesent ikväll.

I övrigt har det varit skitväder hela helgen utom idag. Vi passade på att sitta ute och äta när farmor och farfar hade med sig smörgåstårta. Än är det inte sommar men i solen är det riktigt varmt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0