Bråkiga nätter och BVC

Efter 2 nätter då barnen turats om att sova dåligt så har jag idag varit ruskigt trött, helknäckt.
Fanny vaknade helt hysterisk vid 01, sparkade och slogs hej vilt med armarna och skrek utöver sig. Måste ha varit en mardröm eller nått. Fredrik fick henne tillslut att lugna ner sig och efter misslyckade försök att få henne att somna om i sin säng så tog han med henne upp till vår säng.
Jag och Oscar sover på nedre våningen då övre är som en bastu. Lillstackarn lider så i värmen.

Tog mig iaf en promenad för att lämna Fanny på dagis, trodde att Oscar skulle somna så jag kunde gå hem och lägga mig jag också innan BVC-besöket kl 10.15
Men nää han ville inte alls sova då. Så ja, de var bara att gilla läget.

Vågen på BVC visade iaf att lill(?!)killen nu är en riktig tungviktare och ligger preciiiiis under genomsnittet med sina 6800g. På längden har han vuxit till 62 cm. vart tog min lilla spädgris vägen.
På Lördag blir han 4 månader, STOPPA TIDEN!

Kommentarer
Postat av: Zalina - Olivia & Colins mamma

Igår vägde Colin 5200 g och var 55 cm! Hoppas det ger med sig med sömnen! Dags att sova igen, C har ätit klart :)

Svar: Ja Oscar har ju dragit iväg rejält, för en månad sedan vägde han ju 6135g. Colin börjar också vara en stor grabb, huja vad det går fort!!
Emma

2013-05-23 @ 03:57:24
URL: http://Zaliina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0