Marknadshelg

Sedan i fredags har jag och barnen varit i Arjeplog hos familjen Larsson/Fjellman. Underbart trevligt och roligt.
Fanny och Eskil (Sanny och Essi) har lekt från morgon till kväll. Vi har gått på marknan, Fanny gjorde sin debut som 5 veckors baby på marknan i Arjeplog. Oscar fick sin chans som 6 veckor gammal.
Kan ju säga som så att helgen har lite andra prioriteringar nu som småbarnsmamma än för ett par år sedan. Det är inte direkt till någon förlust och saknad jag tänker tillbaka på hur de helgerna såg ut.
Tror jag lägger in bilder i ett eget inlägg så håll modet uppe. Det kommer så småningom

Idag på hemvägen stannade vi i Skellefteå hos min kusin Louise med familj. Blev mycket händelserik dag för Fanny som somnade gott på vägen hem och som nu sussar sött i sin säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0