Tidig morgon, byggarbetsplats och kindtänder

Jag vet inte med er men jag tycker att det är lite väl tidigt att göra morgon vid klockan 4. Men vad gör man, hon somnade ju vid 19.30 och vägrade i sten att somna om. Tur att hon har sådant härligt morgonhumör annars hade det känts ännu tyngre att kliva upp.Efter att ha pratat ihjäl mina öron och sett på "i drömmarnas trädgård" så somnade hon tillslut iaf efter klockan 6 och sov till ca 8.Mitt på dagen kom Fannys farfar och började riva i vårat sovrum. Istället för den lilla skrubb vi har där så ska det nu bli garderober med skjutdörrar. Kommer att bli så bra så, garderober är verkligen en bristvara i denna lägenhet. Skrubbar finns det däremot gott om.Och påtal om något helt annat. Nu sprutar det bara fram tänder i Fannys mun. Både uppe och nere kommer det kindtänder. Förstår att hon är lite grinig emellanåt och att det gör ont att äta. Flytande är det som går bäst. Skönt att få göra bort lite mer tänder innan lillebror kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0