Nattuggla

Kan inte sova. Vaknade efter kl 01 och kan verkligen inte somna om.
Så efter lång kamp gav jag upp. Passade på att vika tvätt nu då istället så kanske jag kan sova medans Fanny är på dagis.

Så pigg som jag är i natt har jag nog inte varit på länge, det är ju typiskt. Dock kanske lugnt och skönt när hela huset sover. Tyst och stilla.

Ps. Vill passa på att Gratta Maggan och Jörgen som fick en liten grabb igår. Maggan var beräknad 2 dagar före mig. Även min kusin Louise ska kläcka snart, hon hade Bf igår. Det är många barn nu...

Jag känner då bara att jag inte har tid att det ska sätta igång tidigare, hade lika gärna kunnat gå nån vecka till. Särskillt nu när det känns så bra kroppsligt, inge ont och allt bara är frid och fröjd.
Kan hända att jag börjar vara nervös inför det kommande kejsarsnittet, på nått sätt är det värre nu när man vet vad som väntar. Även om det inte gör ont så är det hemskt obehagligt men ungen ska ju ut på ett eller annat sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0