Mysdag

Fanny sov så otroligt inatt, så jag bestämde att hon skulle få vara hemma och mysa med mig idag.
Måste ju passa på när det bara är vi.

Imorgon går vi in i v 39. Nu är det inte många dagar kvar tills vi ska fara in och plocka ut lillebror.

Så idag ser vi på barnkanalen, busar och har kvalitativ mor och dotter dag. Har en bra dag kroppsligt idag. Känns inte ens att jag är gravid. Inte ont någonstans och magen "finns inte". Ska passa på att få lite gjort när allt är så bra. I kväll kommer Sara och ska hjälpa mig färga håret.
Ytterligare en sak att bocka av på min checklista.

Ska väl kunna hinna med att tvätta någon fler maskin med babykläder/leksaker/gym. Koka nappar och börja packa bb-väskan. Vem vet, det kan ju starta tidigare än planerat. (vilket jag skulle bli väldigt förvånad över)






Kommentarer
Postat av: Vanessa

Så spännande det ska bli att få träffa lillebror... nära nu! Hur går det med namn förresten?

2013-01-19 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0