Hos barnmorskan

Idag var jag tillbaka till bm för att mäta magen. Sf måttet ligger fortfarande still på 33 cm (vilket det gjort senaste månaden) så på måndag blir det ett ultraljud igen.

Känner mig inte orolig ändå, han rör på sig hela tiden och jag tror att han får den näring han behöver.
Jag krymper i mig själv och är yr för det mesta så förmodligen "äter han upp mig".
Skadar ju dock inte att kolla upp det en gång för mycket än för lite.

I övrigt såg allt bra ut. Har ju till och med lagt på mig nästan ett kilo till så nog växer han.

Blodvärde: 114
Vikt: +1 (totalt +5 kg)
Sf mått: 33 cm
Hjärtljud: 148
Huvudet: neråt, rörligt (men jag känner ju hur han gör kullerbyttor, vrider och vänder sig) Förra veckan var rumpan neråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0