Hon kan bli rädd

Imorse klev vi upp 05.45 efter att Fanny haft en kanonbra natt. Somnade 19.30, håller tummarna för att hennes dygn börjar falla på plats inför förskolan imorgon.
Vid 8 lämnade jag henne till Monika m fam då det var dags för UL.

När jag sedan kom tillbaka för att hämta henne fick jag se en liten tjej som satt tryckt mot Monika då hon var jätterädd för pappa Patrik. Det är första gången hon visat sig rädd för något alls. I övrigt hade det gått bra, hon och Maya hade lekt i Mayas nya lekrum.

Ja än en gång blev vi bjudna på lunch innan vi tog oss hem. En sväng förbi Ica och in på frisörerna och fick mig en klipptid imorgon på förmiddagen.

Nu sover Fanny och jag ska göra detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0