@ home

Idag fick vi komma hem, tycker allt gått så bra så jag bad att få fara hem.
Känns som om amningen börjar vara på g och grabben är nöjd. Mycket bättre att få vara i hemmets lugna vrå än sjukhusmiljön. Hittills flyter det på bra och imorgon kommer storasyster hem. Som jag längtar efter lillskrutten även om det varit bra att i lugnan ro landa och få lite tid att bara vara med lillebror.

Hoppas hon kryat på sig ordentligt och är piggare när vi får hem henne, inte roligt att hon är sjuk och det vore ju onödigt att smitta lillebror.

Idag har jag varit lite dålig på att ha koll på tiden så jag har inte kommit ihåg värktabletterna förrän det gått för lång tid och det börjat göra hemskt ont. Det hjälper ju bäst om de inte gått ur helt innan man fyller på. Har även med mig sprutor som ska tas varje kväll i en vecka. (blodförtunnande för att minska risken för blodproppar). Tycker det känns psykiskt fel att sticka mig själv även om jag inte är spruträdd så Fredrik har fått assistera.

Nu sover liten och jag ska göra detsamma efter att ha kämpat med bröstpumpen ett tag ihopp om att hjälpa produktionen på traven. Hoppas på att det ska gå bättre nu än det gjorde med Fanny.

Godnatt på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0