Fyra i familjen

Nu är vi äntligen samlade hela familjen. 3 Lindner + 1 Holmlund = underbart.
Fanny är fortfarande jättekrasslig så hon har fått hålla sig lite på avstånd från lillebror (dvs inte ta så mycket på honom) Hon har suttit bredvid i soffan och tittat skeptiskt på han. Förmodligen lite besviken över att det blev en lillebror och inte en hundvalp.

Hon verkar dock vara medveten om att mamma inte glömt bort henne utan tyr sig till pappa tills mamma är ledig. Då ägnar jag mig helhjärtat åt hennes behov. Jag låter även henne vara med då lillebror behöver mig så att hon inte känner sig utelämnad. Särskillt inte nu när hon är sjuk och behöver/kräver extra närhet.



Imorgon är det dags för den riktiga utskrivningen på BB, slutbesiktning för både mig och liten. Blir spännande att se hur mycket han förlorat i vikt sedan födseln så vi vet vad vi har att jobba emot nu när mjölken runnit till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0