Dålig idé

Ja, det var nog inte så smart att gå upp och ner för snöhögen för pulkaåkningen.
Det straffar sig. Kan inte sova då jag varken kan sitta eller ligga utan att det gör ont i hela kroppen.
Att ligga på sida är helt otänkbart och på rygg är det tungt att andas.

Jaja, ultraljud imorgon och sen är det ju inte så länge kvar tills jag får tillbaka min kropp, bara för mig själv.
Börjar längta efter knytet efter att ha hälsat på alla små bebisar idag.
Har dock lite svårt att förstå att vi snart har en till, helt ofattbart.

I veckan då Fanny är på dagis så ska jag passa på att göra iordning för lillebror, samt packa bb-väskan. Man vet ju aldrig, även om jag inte tror det, men det kan ju starta tidigare. Sen förutspår jag att Fanny blir sjuk igen efter en vecka bland de andra barnen så det gäller att ta vara på tiden hon är borta.
Kan ju vara skönt att ha allting klart sen så man kan sitta och rulla tummarna i väntan på den stora dagen.
Börjar vara nervös men jag har ju gjort det förr och klarat det, så det ska nog gå bra.

Namnförslag mottages gärna!




Kommentarer
Postat av: Morfar

Nu tycker jag att du tar det lungt tills det är över . Alf Harry låter bra.

2013-01-07 @ 11:59:50
Postat av: Johanna

Hardy :)

Svar: Men Glöm det!
Emma

2013-01-14 @ 15:46:25
Postat av: Vanessa

haha Hardy I like... ;-)

2013-01-19 @ 17:08:55
Postat av: Vanessa

Felix ? Eller kanske det ska vara på E, så blir det två E och två F?! :-)

2013-01-19 @ 17:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0