Svammel

En dag som många andra. Lämnade en trött Fanny på dagis och tog med mig lillebror till Ica maxi. Skönt att gjort bort handlingen på förmiddagen innan alla vaknat till liv.
Vi hann med att vila en stund också innan vi hämtade hem systeryster igen. Lite pulkåkning i den lilla, lilla backen ner från vägen innan Fanny fick gå (läs krypa) upp för trappan själv. Mycket nöjd tjej!
Middagen fick bli pizza och när vi beställt kommer Fredrik på att han ju skulle på Droskan och äta grillbuffé med jobbet. Tur han kom ihåg det i tid iaf så att han hann dit.

Fortsättningsvis så fick jag kämpa med två griniga barn innan den äldre av dem somnade kl 19 (får se hur det ska gå). Den yngre fick pappan ta hand om när han kom hem så att jag kunde unna mig en varm dusch utan stress. Helt klart dagens bästa.

Nu ska väl snart lillebror äta lite till och bytas på, men fram tills dess säger jag tack och Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0