Home Sweet Home

Hemma igen. Resan gick bra, ett barn sov hela vägen och de andra halvvägs innan hon sjöng för mig resten av biten.

Väl hemma blev det bara mat och blöjbytesstopp innan vi tog en premiärtur med vagnen till Ica. Hittills är jag väldigt nöjd och jag har inte hört några klagomål från passagerarna heller.

Planerna på en tidig kväll gick åt skogen då Fanny som somnade 18.30 vaknade precis då jag tänkt gå och lägga mig... nu är det inte långt bort innan hon somnar igen men så tidigt blir det ju inte.
Imorgon ska hon ju dessutom vara en halvtimma tidigare på dagis nu när hon gått ner i tid till 15h/v. Det har ju redan gått en månad sedan Oscar föddes. *Poff* säger det bara så är de väl vuxna och flyttar hemifrån..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0