Tisdag

Vi tog sovmorgon till strax före 7 imorse. Började stressa då det är mycket som skall hinnas med innan förskolan för Fanny. Matning för Oscar, frukost för Fanny. Blöjbyten och klädpåtagning för oss alla tre samt alla andra morgonbestyr.
Pjuu! In med barnen i vagnen och börjar knata iväg i tron att det är bråttom, kollar klockan och inser att vi istället har väldigt gott om tid. Blev en skön morgonpromenad i rask takt på en halvtimme extra.

Hem och städa övervåningen. Lite småfix kvar sedan är gästrummet hyfsat skick.
Gjorde även iordning Oscars spjälsäng och bar ner vaggan. Har hans säng utan långsida och i översta läget på madrassen. Står jämns med min sida på dubbelsängen, så nu kan han ligga nära bredvid mig fast i egen säng. Våra Madrasser är i precis jämnhöjd.

Lagom till middagen kom Anna-Kajsa och hälsade på. Hon for hem efter 1a perioden i hockeyn. Jag fortsätter se mitt Luleå förlora mot Skellefteå innan det blir en snabbdusch och kudden.




Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj vad stor han har blivit...
Sötare än mina barnbarn finns inte...
Jag längtar så att träffa dom.

2013-04-16 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0