Söndag

Efter missödet imorse så blev det sedan en riktigt bra dag.
Vi tog en promenad, hela familjen, på förmiddagen. Barnen somnade ganska fort i vagnen så vi gick inte så långt innan vi vände hemåt i hopp om att hinna röja lite medans de sov.
Hann precis dammsuga färdigt och ta fram skurhinken innan båda småtrollen vaknade.
Medans Fanny åt lunch städade jag färdigt och då kom farmor och farfar på besök.
Eftersom de var så fint väder klädde vi på oss och gick ut igen.
Fredrik och Alf bytte däck på bilar och släp. Jag och Gunilla tog vagnen på ytterligare en liten promenad och sedan njöt vi i solen på altan medans Fanny grejade på och sprang omkring.

Efter middagen har barnen badat och sedan nattats. Jag har fortsatt vara lite flitig och vikt tvätt och plockat på lite. Skönt att börja veckan med lite ordning.

Imorgon är planen att vi ska till öppna förskolan på teg i hopp om att ha glada barn då fotografen är där. Sedan är det 3 mån kontroll på bvc för Oscar och förhoppningsvis är han tillräckligt frisk för att få vaccinsprutorna.
Spännande att se vad vågen visar på nu.

Slänger in en bild på flätan jag gjorde på Fanny imorse...





Kommentarer
Postat av: Vanessa

Lät som en härlig dag! Vilken fin fläta, sötnosen!

2013-04-23 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0