Förlorad tid

Imorse bestämde jag mig helt enkelt för att inte vara sjuk längre, jag har varken tid, ork eller lust att vara dålig.
Tog bilen till förskolan pga tidsbrist då jag utöver vanliga morgonrutiner även var tvungen att duscha bort babykräk, Snor och det sista av febern.
Wihiii det funkade!

Har fått göra bort en del måsten som inte blivit gjort, att vara sjuk innebär ju att man förlorar en hel del värdefull tid både till sina barn men även till vardags/hushållssysslor.

Tvättmaskinen har gått varm och badrummet är rent. Dammsugaren har även den fått en match mot allt grus som dras in denna årstid.

Fick mig även en promenad om inte så lång då vi hämtade hem lillmonstret från dagis.
Vi har sedan lekt igen den tid jag legat bort i soffan.

Vips såhär mot kvällen så känner jag mig ganska pigg och kry..












Kommentarer
Postat av: Josefin

Visade Eskil bilder i detta inlägg, när han får se bilden där Fanny sitter och läser och Oskar ligger bredvid, säger han "Okar ramla".

Svar: haha men gullunge!!
Emma

2013-04-25 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0