Sovmorgon deluxe

Vaknade i morse till ett tyst hem, gissade mig till att klockan var vid 8. Låg kvar och drog mig tills Fanny vaknade just efter. Fick mig världens chock, klockan var 10!!!
Skönt att vakna av sig själv utvilad, men jisses vad konstigt det kändes. Under hela hennes ett åriga livstid har hon väl aldrig sovit så länge oavsett vilken tid hon somnat på kvällen.
Kändes som vi just han äta frukost innan farmors mor kom för att vara barnvakt kl 13. Jag for iväg till förlossningen för att träffa en Aurorabarnmorska iom att jag vill få ett planerat snitt med nästa barn. Jag vill inte att det ska bli som förra gången..

När jag kom hem sov Fanny ute i vagnen efter att ha fått inta en sen lunch. Sen var det dags att börja med middagen och vips så var denna dag slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0