1 Års dagen


Fanny började sin dag med att sova hela natten mellan 00-08, det resulterade i en pigg mamma som gladeligen klev upp med födelsedagsbarnet.
Efter att ha intagit en flaska välling och vaknat till ordentligt bryggde vi kaffe och väckte upp pappan som kom ner med 3 paket till Fanny. Jag dukade upp en prinsessbakelse till min prinsessa, även en specielchokladboll och lite vindruvor. Till det, det bästa som damen vet: Ett glas mjölk.
Hennes blick sa allt, tänk om varje dag startade såhär. Och oj vad gott med socker, hon åt lite av varje innan hon var nöjd. Då fick hon öppna sina paket i soffan.
 
Av oss fick hon DUPLOklossar och en förvaringslåda till dessa samt en Bobbycar. Legot var nog höjdpunkten av allt. Känns kul att ha prickat rätt med valet av present.
 
Sedan fick tjejen sova i vagnen medans jag for iväg på barnloppis på Nolia i jakt efter en vinteroverall, hittade inte riktigt vad jag var ute efter men de var ju så hemskt mycket folk så de var svårt att titta på allt.
 
Fanny vaknade lämpligt tills jag kom hem och då var det bara att börja förbereda inför hennes kalas. Synd att det inte någon av hennes kompisar kunde komma men det var nog kul ändå med allt folk.
 
Efter en fartfylld dag, slocknade 1 åringen just efter att sista gästen gått ut genom dörren. Helt utmattad.
 
Hon fick en massa fina presenter av alla.
Kläder, låtande leksaker, mjuka bilar, pyjamaser, mössor, leksaker m.m
Vi tackar alla så mycket för en fin dag!!
 
Obs! Jag ber om ursäkt för kvallan på bilderna, men det blir allt som oftast bara mobilbilder.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Vilken gullunge, såg verkligen ut att sova skönt efter alla festligheter.. Mycket trevligt var det! =)

2012-09-10 @ 07:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0