Ff= storstäd

Igår kväll fick jag möjligheten att skicka iväg Fanny med farmor och farfar till gammelfarmor på middag. Själv stannade jag hemma och städade. Badrummet fick sig en omgång från golv till tak vilket var behövligt men svårt att göra när liten ska hjälpa till. Hann även gå igenom hela lägenheten med trasa och dammsugare. Skönt att ha det gjort.
Jag är en sådan som tycker om att ha ordning och reda, rent och fint men som sällan lyckas hålla det så. Får dock lite mer energi när det är nystädat och mår bättre så nu kan jag slappna av lite då det mesta är gjort.

Idag går tvättmaskinen för fullt, vi har även varit och fikat, busat, snusat bebis och lekt hos Ida, Tyra och Nelly. Nu sussar liten en stund och jag ska förbereda middagen då Vanessa kommer på besök då hon slutar jobbet.

Dags att rycka upp sig, nu får det vara nog med soffpotatisdagar när jag knappt ens kommit ur pyjamasen på dagarna... Är bara så trött, trött, trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0