F to the REDAG

Fannys dagar på dagis utan sin mamma har gått superbra. Hör och häpna: Hon har tom sovit på madrass på golvet tillsammans med de andra barnen!!
Hon har inte ens varit ledsen då jag lämnat henne utan bara vinkat hejdå. Känns jättebra att det verkar gå så bra hittills. Vi får väl se på måndag nu då hon får ledigt två dagar.
Jag tror att Fanny uppfattar förskolan som himmelriket, man får härja ganska fritt, många andra barn att leka med och titta på, mycket sång och dans, sagor, utomhus lek m.m

Idag bestämde jag mig för att ha en ledig dag, dvs SOVA medans Fanny var borta. Kl 13 for både jag och pappan och hämtade henne. En nyvaken men glad tjej.

Nu laddar vi inför en sväng på Ersboda. Sedan bara mys för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0