Dagisbaciller

Kors i havet och taket men den lilla nattsuddaren i familjen har somnat mellan 19 och 21 hela helgen. Sovit som törnrosa i princip...
Fantastiskt!
Om det då bara var så att man själv kunde sova så att jag hade kunnat vakna pigg och utvilad. Igår låg jag med huvudvärk, ont i ansikten, kall och varm om vartannat. Neeej, jag vill inte bli sjuk. Och vi som var bortbjudna på middag, en Lyx som jag iaf inte tackar nej till men det slutade med att far och dotter for själva och jag däckade i soffan och sov tills de kom hem igen.

Ikväll somnade hon tidigt men vaknade vid 22, dunderförkyld. Gör allt i min makt för att hon ska vara frisk imorgon så att hon han fara på dagis. Tror tamefan att jag tillochmed ska tillbe högre makter.
Ja men ok då, vi klarade EN HEL VECKA inskolning innan vi drabbades, bara det andra väl vara nått sorts rekord.
Missförstå mig rätt, klart hon får vara hemma om hon inte är frisk men jag hade hoppats på att hon skulle hinna vara där lite mer först och komma in i det hela så att vi slipper börja om från början igen.

Just nu ligger hon bredvid mig och sjunger på sitt egna språk.
Tack och Godnatt

Kommentarer
Postat av: Zalina - Olivias mamma & gravid

Fick just ett mail om att det går vattkoppor och magsjuka på Västan, blä. Hoppas vi klarar oss!

Svar: Magsjuka är jag gärna utan men vattkoppor skulle vara bra att få göra bort innan lillebror anländer...
Emma

2012-11-26 @ 15:46:54
URL: http://Zaliina.blogg.se
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Ni får komma och hälsa på och smitta ner henne! Men det finns ju inga garantier men det kan ju vara värt ett försök. Jag var med Olivia till grannarna under tiden jag var föräldraledig men icket. Inte ens Oliver vart smittad av sin egen bror!

2012-12-03 @ 20:39:45
URL: http://zaliina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0