Gnäll

Känner mig lite allmänt gnällig idag.
Det har i stort sett varit rätt pissigt väder de senaste dagarna, vilket i kombination med att alla jag känner är bortresta inte har hänt så mycket alls i veckan.
Fanny klättar snart efter väggarna och jag vet inte vad jag ska hitta på för att roa henne en stund. Hon i sin tur har bestämmt sig för att inte sova på kvällarna, eller som senaste dygnet, inte på natten heller. Jag är trött, grinig och less på att stirra på hemmets trygga väggar.
Känner att jag skulle behöva komma ut lite. Men till vad och tillsammans med vem? Alla är ju borta...

Sådär ja! Nu fick jag det ur mig, då kanske jag kan passa på att städa ellr göra något annat liknade skoj, det är ju ändå fredagkväll! jippi!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har också tråkigt. Kom hit!!

2012-07-13 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0