En dag som alla andra

Har tänkt laddda över lite bilder från telefonen samt en video på Fanny när hon dansar. Hur söt kan en liten inte bli när de skakar rumpa och rör sig till musik?!

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Fick en leverans från Ikea, så jag har monterat ihop en expedithylla till Fannys rum, det börjar arta sig där men bilder kommer inte förräns det är kart och jag är nöjd. Var även rullgardiner till sovrummena, madrass och täcke till resesängen.
Som vanligt har jag en liten terrorist vid min sida som inte vill sova, ändå har jag kortat hennes dagsovningar till en sovning. Men hur jag än gör så går det inte att få henne att somna på kvällen. Ikväll somnade hon 20.30, jippi tänkte jag men säg den lycka som varar för evigt. 20 min senare hittade jag en glad unge som stg i spjälsängen och vägrade komma till ro att somna om.,,

Imorgon ska vi fara till Fannys farmor och farfar i deras stuga. Ska bli kul att komma bort en stund. Nog för att vi har varit rätt så sällskapliga både söndag och måndag.
Vi hälsade på Pajala Anna på söndagen och Fanny fick nöjet att leka med både Annas systerson och dens hund.
Igår blev vi bjudna på lunch hos Ida och Tyra så just nu lider vi ingen större nöd i ensamhet.

Ja det var dagens svammel och bilder kommer så småningom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0