Sovmorgon och bakning

Ska erkänna att jag sov bort halva dagen. Fredrik klev upp med Fanny i morse och jag låg kvar till 12, sovit dåligt men känner ändå att jag fått sova sammanhängande. Energidepåerna är påfyllda, så gott det går.

Ska nu skryta med vad jag hunnit med idag (måste ju passa på att skryta iom att jag i vanliga fall knappt får nå gjort alls)
Jag har stekt Älgentrecote på två sätt, en del i ugnen och en del på spisen. Bakat chokladbollar, sockerkaka med smörkrämsfyllning, gjort chokladcreme som jag bredde på mariekex. Hade även tänkt goda kladdmuffins men orken tog slut och fogarna påminner mig om att jag stått för mycket idag.

Nu är middagen intagen och snart ska jag duka fram lite fika och tända det andra ljuset.

Btw, någon dag när jag ids så tänkte jag visa Fannys rum, för nu är det ju som klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0