Liten mage

Var hos barnmorskan idag. Ska tillbaka om en vecka då det visade sig att magen inte växt sedan förra gången jag var där. I övrigt såg allt bara bra ut.

Sf mått: 33 cm
Vikt: +1 (totalt +4)
Hjärtljud: 146 slag/min

Blev ordinerad vila, vila, vila. Men det gör jag nu redan. Får väl se vad som händer efter nästa besök, antagligen ytterligare ett tillväxtultraljud. Tog även blodprover idag för att kolla järnvärdet.

Idag går vi iaf in i v 36. Inte länge kvar nu.. Hoppas bara att lillkillen mår bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sköt om dig, och försök att bara ta det lugnt.. Kanske lättare sagt än gjort men.. Jag har mellanlandat i Sävar några dagar nu för att ta hand om våran bebis.. ;-) Fika i morgon?

2012-12-27 @ 20:24:02
Postat av: Vanessa

Anonym var inte meningen att vara.. :-)

2012-12-27 @ 20:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0