Imorgon måste jag!!

Tror att järnet börjar ge lite verkan. Fortfarande trött men inte på samma sätt, känns inte som om jag vill sova precis hela tiden. Sen är det väl andra faktorer som spelar in, årstiden, förkylning, dålig nattsömn, sjuk dotter...

Så pga denna trötthet så är det mycket som jag skulle vilja fått gjort men som bara blir uppskjutet för att jag inte orkar mer än det som verkligen måste göras. Nu går vissa saker inte att skjuta upp längre känner jag.

Så imorgon tänkte jag storstäda övervåningen, tvätta, vilka redan ren tvätt, dammsuga nedervåningen och förhoppningsvis baka lussebullar. Sedan får det vara helg.

Ska även på vc för ytterligare järn samt besök hos barnmorskan.

Det jag inte hinner imorgon ska iaf vara klart till fredag eftermiddag för då kommer mina föräldrar och hälsar på. Som vanligt ingen lång visit utan de far hem på lördag eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0