Envis

Envis är bara förnamnet. Då det gäller att hålla sig vaken så kan Fanny med ren viljestyrka vara vaken läääänge trots att hon är trött.

Som vanligt vaknade hon vid 00, fast hon fått vara uppe lite längre i förhoppning att hon skulle sova för natten.
Jag tog en stol och parkerade bredvid hennes säng. Tog endast upp henne när hon var helt förstörd, hysterisk och i tårar.. Så fort hon lugnat sig la jag ner henne i sängen.

Fick lägga henne ca 100 gånger då hon ställde sig i sängen. La en hand på henne och strök lite för att få henne att slappna av.
Efter drygt 2,5 timmar somnade hon äntligen.
1-0 till mig som inte gav upp.

Idag medans Fanny varit på dagis har jag passat på att sova lite för att orka med ytterligare med bråk inatt. Känns som om järnboosterna börjar ge resultat, hade aldrig orkat för en vecka sedan.
Fick sista dosen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0